kahoona

the past days

Kategori: KITE

Sitter i skrivande stund i Gdansk igen, kom upp igårkväll, efter två halvblåsiga dagar.
Jag måste bara skryta med lite progress, HAR NÄMLIGEN LANDAT NER NÅGRA BACKROLLS, utan att förlora draken efteråt. Hör å häpna, åt HÖGER dessutom! Eller alltså, åt båda hållen, men jag har inte försökt åt höger förut så...
 
Det är nämligen så att när det blåser bra så kommer man typ exakt vart man vill, så jag störde en kompis som var ute som instruktör, och han bekräftade det faktum att min rotation inte gick från huvudet och att det var därför jag drogs runt som en trasdocka i de misslyckade landningarna. Och alltså, sen igår så gick det, och det var fett nice.
 
Dessutom så fick jag en lite crazy idé, men jag delar med mig av den efter jag vet lite mer.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: